Prolog

"Good luck out there babe!", sa jag och kramade om honom.
"Thank you honey" svarade han och kysste mig på pannan. Det märktes att han var stressad. Han ville egentligen inte att jag skulle vara här, men efter övertalan av de andra killarna så gav han sig.
"And good luck to you guys to!"
Killarna gjorde gruppkram och försvann sedan bakom en stor och svart ridå. Jag gick fram till en monitor som fanns backstage, jag såg killarna vinka till publiken när introt till 'What makes you beautiful' spelades. Ute i publiken fanns skrikande fans, vissa av dom grät faktiskt.
Jag kunde inte fatta att för bara ett år sen var jag precis som dom, ett skrikande fan på deras konserter. Och min högsta önskan var att få träffa killarna.
Mycket hade hänt under ett år,....



Kommentarer
Johanna

Jättebra såklart! Vilken börjar... mer mer mer mer!! Haha, skriv så ofta du kan. Vi ses på lovet! ;)

2012-02-19 @ 18:22:03
URL: http://ggottabeyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ffupallnightt

Once a Directioner, Always a Directioner det här är min fanfic, hoppas ni gillar den!

RSS 2.0