Wherever you will go-Del 17





Tidigare:
"Well, me and Harry have something to tell you guys" sa Emelie, hon viftade på våra sammanknutna händer och tittade på killarna med en menande blick.
"Really?!" utbrast Liam.
Jag nickade.
"That's great!" utbrast Zayn.
"Yeah!" sa Louis, han kollade in i Emelies ögon, det såg ut som att dom konverserade på något sätt.



"Happy three months anniversary!" sa Emelie glatt när jag kom in i hallen.
"Thanks babe! And happy anniversary to you too!" sa jag och kysste henne.
"Louis is out for the night, so we got the whole apartment for ourselves" sa Emelie flörtigt.
"Oh, babe, I can't describe how much I love you" sa jag.
"I love you too" sa hon.
Hon tog min hand och drog in mig i köket.
Där hade hon dukat upp bordet för middag. På bordet fanns tända ljus och röda rosor.
"What's all this?!" undrade jag.
"This is our unofficial anniversary dinner" sa Emelie och log.
"Unofficial?" sa jag förvånat.
"Yeah, the boys have planned a big dinner for us all tomorrow night, but I wanted to have a dinner with you alone" sa Emelie.
"Haha okay" sa jag och satte mig vid bordet.
"The first course of the evening is a carrot-salad with oranges" sa Emelie och placerade en tallrik framför mig.
"It looks delicious!" sa jag.
Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar Emelie, inte ens för mig själv. Jag skulle göra vad som helst för henne. Jag hade aldrig kännt så här för en annan person.

Efter middagen satte vi oss i soffan. Emelie hade hyrt filmen 'The Notebook'.
Hon var så otroligt vacker, där hon satt i min famn. Hon var så inne i filmen att en bomb hade inte kunnat störa henne.
Hennes ögon glittrade i skenet från tv:n.
"Are you crying babe?" frågade jag henne och strök hennes kind.
"Maybe" sa hon.
En tår från hennes öga rann ner och nuddade mitt finger. Jag torkade bort tåren från hennes kind och hon vände sig mot mig. Hon tittade mig djupt i ögonen. Hon lutade sin pappa mot min. Jag kysste hennes panna. Hon flyttade sitt huvud och gjorde så att våra läppar möttes. Hennes händer gled upp över mitt ansikte och stannade i håret. Hon lekte med mina lockar.
"Shall we go to bed Harry?" frågade hon mjukt.
"Sure" sa jag.
Vi reste oss upp och jag stängde av tv:n.
"I'm just gonna visit the bathroom" sa Emelie.
Jag nickade åt henne och gick in i mitt sovrum. Jag satte mig på sängen och väntade. Jag hade aldrig varit så här lycklig med en tjej förut. Emelie, hon gjorde mig hel, hon var den pusselbit som jag hade saknat.
Hon kom in i rummet nu. Det svaga ljuset från korridoren utanför gjorde så att jag kunde urskilja hennes siluett. Hon gick långsamt närmre mig.
Hon stod framför mig nu, jag vinklade mitt huvud uppåt och gav henne en kyss. Med ett lätt tryck på min överkropp la jag mig ner i sängen. Hon började knäppa upp min skjorta.





"You two seemed to have fun last night?" sa Louis när jag gick ut i köket.
"What?" sa jag nyvaket.
"Come on! It's not like you two where quiet!" skrattade Louis.
"Oh shut up Louis!" sa jag.
"A little closeness is always nice.." fortsatte Louis.
"Godmorning!" sa Emelie muntert.
"Morning babe" sa jag och kysste henne på pannan.
"Morning Emelie" sa Louis. "Did you have fun yesterday?"
Jag gav Louis en sur min och Emelie började skratta.
"Best night of my life!" sa Emelie och tittade på mig.
"Hah! I bet!" skrattade Louis.
"Okay, were you here or something?!" utbrast jag.
"I came home to go to bed, and I sort of heard you two in Harry's bedroom" nickade Louis.
"Oh my God!" utbrast Emelie.
Hon satte sig ner på stolen med handen för munnen.
"But I promise I won't tell anybody about it" sa Louis. "I wish I didn't come back here at that moment!"
"Well, promise that you won't tell anyone" sa jag. "And we will never ever talk about this again."



"You guys wanna go for ice cream or something?" frågade Emelie senare den dagen.
"Yeah sure!" sa Louis.
"I'm going to ask the others if they want to join, I'll be back in a minute" sa Emelie.
"Okay" sa jag och stängde av tv:n
"Look, I need to talk with you" sa Louis.
"Okay" sa jag tveksamt.
"You should know, that if you ever hurt Emelie, I'm not going to forgive you" sa Louis allvarligt. "I know you're my best friend and everything, but Emelie, she's fragile, and she's like my sister."
"Lou, I would never want to hurt Emelie!" sa jag övertygande. "She's my missing puzzle piece. She mean the world - and more - to me!"
"Then I trust you" sa Louis och klappade mig på axeln. "You're my best friend, and I don't want to be mad at you."
"You guys ready to go?" sa Emelie. "The other boys are waiting for us outside."


Jag tog tag i Emelies hand när vi hoppade ur bilen och gick ut på gatan. Omedelbart kom stora klungor paparazzis och fans efter oss.
"Are you two a couple?!" frågade en paparazzi.
"Can I get your autograph?" skrek fansen.
"How long have you been dating?" paparazzin väntade förgäves på svar.
"Louis! Liam! Harry! Zayn! Niall!" skrek fansen.


Romantiskt värre! ;) haha! :D
Det var det sista inlägget för idag! det kanske kommer något imorgon, men annars så dröjer det nog ett tag innan nästa del kommer, för på måndag börjar skolan och då har jag inte så mycket tid för att skriva!
Kommentera vad ni tycker om den här delen! :D


Kommentarer
Johanna

Garrrhh, sååå bra!! <3

xoxo

2012-02-25 @ 22:45:54
URL: http://ggottabeyou.blogg.se/
jessica

skiit braa :)) ! har läst alla 17 kapitel på 20 minuter eller ngt sånt x)

2012-02-25 @ 23:52:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ffupallnightt

Once a Directioner, Always a Directioner det här är min fanfic, hoppas ni gillar den!

RSS 2.0