Wherever you will go-Del 9







Tidigare:
"Well done Emelie!" sa Harry.
Jag vände mig om och kollade på skärmen och där stod det att jag hade slagit en strike. Jag kollade en gång på banan och alla käglorna låg ner.
"Yes!" utbrast jag.



"Looks like neither of you won!" sa Liam och skrattade åt Harry och Zayn.
"Yeah, well, Emelie is clearly a pro!" utbrast Zayn.
"Trust men, I've never even shot a strike before!" sa jag.
"Really, because it doesn't seem that way, I mean neither one of us has shot 7 strikes in a game!" sa Niall.
"I guess I just had a good day" s jag och ryckte på axlarna.
"Anyways, what shall we do now?" undrade Niall.
"Well, maybe go back to the complex and play games?" undrade Harry.
"Yeah!" sa Louis glatt. "Do you want to join us Emelie?"
Jag kollade klockan och den visade 4.00 pm. Jag tittade på killarna och de alla väntade på svar.
"That would be awesome!" sa jag och log.
Killarna blev glada och vi gick ut ur rummet. Vi tackade föreståndare och gick sedan ut.
Klungorna av paprazzis och fans hade minskat men några fanns fortfarande kvar.
Bilen tog oss till ett område i London, Liam öppnade bildörren och när jag klev ut blev jag förvånad, där fanns inga paparazzis eller fans.
"This is probably the only area that we don't get followed by people" sa Zayn.
"But sometimes some fans sneak in here, but that almost never happen" sa Niall oh stängde bildörren efter oss.
Bilen körde iväg och killarna tog mig till en lägenhet.
"So this is me and Harry's apartment" sa Louis och låste upp dörren.
Jag blev förvånad över hur välstädat det var, det såg inte alls ut som den typiska 'ungkarls' lägenheten. Det var väldigt ljust och fräscht i lägenheten och högt i tak.
"Wow, this is so nice" sa jag.
"Well, us superstars, we can only have the best!" skämtade Louis.

Vi satte oss vid ett stort matbord och Louis plockade fram Monopol.
"Does anyone want something to drink?" undrade Harry.
"Yeah, I'll have some Coke" sa Niall.
"Me too" sa jag.

Vi satt runt bordet och spelade i nästan 3 timmar. Plötsligt fick jag ett sms från mamma.
'Where are you? You have to come home now. xoxo'.
"Eh, I have to go home now" sa jag och reste mig upp.
"Okay, I'll drive you" sa Louis och gick mot hallen.
"It was fun meeting you all!" sa jag till dom andra.
"Yeah, we should do this some other time" sa Liam.
"Yeah, okay then, I'll se you lads later" sa jag och kramade om dom.

Jag och Louis gick ut till bilen och körde hem.



Harry:
"I think I'm gonna watch some tv" sa jag och satte mig i teven.

'Emelie var fantastisk, rolig, gullig, underbar, trevlig, och snygg. Undrar om Louis skulle låta mig dejta henne, hon är ju trots allt hans bästa kompis.' tänkte jag, fast längre kom jag inte, Liam tog tv-kontrollen ifrån mig och bytte kanal.


Det här var alltså del 9 ^^
Jag vill tacka alla för de fina kommentarerna :D
Nästa del kommer nog upp senare idag :D


Kommentarer
Johanna

Hahahahha, "Emelie var fantastisk, rolig, gullig, underbar, trevlig, och snygg." YOU WISH! xD

Men den var jättebra!

xoxo

2012-02-23 @ 14:48:32
URL: http://ggottabeyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ffupallnightt

Once a Directioner, Always a Directioner det här är min fanfic, hoppas ni gillar den!

RSS 2.0