Wherever you will go-Del 8






Tidigare:
Föreståndaren för hallen hälsade på oss och ledde in oss i ett rum där det fanns en privat bana.
'Kändisar får verkligen allt!' tänkte jag.
"Are you ready to get crushed?" frågade Louis och skrattade.



"Come on, let's go find you some shoes!" sa Louis och puttade in mig i ett rum där väggarna var klädda med hyllor som var fyllda med skor.
Det var inte speciellt svårt att hitta några skor. Det fanns nog tio olika par av varje storlek.
Jag tog av mig mina röda ballerinaskor och tog på mig bowlingskorna, de här skorna var inte som dom andra man fick på andra bowlinghallar. De har var helt nya, och de var nog av ett dyrare märke.
Mina ballerinaskor la jag i en plastpåse som man fick i receptionen.
Jag gick in i vårt privata rum och där fanns 6 fåtöljer och ett bord med dricka och tilltugg. Jag satte min väska på en av fåtöljerna och sen kom killarna in.
"I am so gonna win this thing!" säger Harry glatt.
"Oh I don't think so! I strongly believe that I'm gonna win!" sa Zayn.
"Oh yeah, wanna bet?" sa Harry.
"Sure!"
"Lads? Can we please stop focusing on that and start bowling?" sa Liam.
"I think youre right Liam" sa Louis.

Det var Niall som började. Och därefter var det Zayn, och han som hade varit väldigt självsäker innan spelet blev besviken på sig själv för han bara knocka ner 7 käglor.
"Oh, I think we ALREADY have a winner!" sa Harry högt.
"Oh stuff it!" sa Zayn och satte sig i sin fåtölj.
Därefter var det Liams tur, han slog en spare. Plötsligt började jag ångra att jag hade åkt hit, jag ville ju inte att dom skulle se mig förlora. Men det var försent för att ångra sig, för det var min tur.
Jag tog det lättaste klotet som fanns och skickade iväg det, innan klotet kom fram till käglorna vände jag mig.
"Well done Emelie!" sa Harry.
Jag vände mig om och kollade på skärmen och där stod det att jag hade slagit en strike. Jag kollade en gång på banan och alla käglorna låg ner.
"Yes!" utbrast jag.

Det här blev ett litet inlägg, men jag lovar att jag fortsätter imorgon ^^
kommentera eller kom med några idéer, hittills har jag fått bra idéer som jag ska klämma in ;)


Kommentarer
Johanna

Ihh, jättebra Emelie! Och vet du vad? JAG SKA BOWLA IMORGON! xD

Fast inte med One Direction :(

Aja, fortsätt skriva om du inte har fullt upp med Dare To Dream boken! ;)

xoxo

2012-02-22 @ 22:30:02
URL: http://ggottabeyou.blogg.se/
Anonym

kapitel 9 nuu ! :DD

jag vet inte hur många gånger jag har läst om alla kapitel, jag absolut älskar novellen !

bästa någonsin, jag lovar . :3

2012-02-23 @ 10:06:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ffupallnightt

Once a Directioner, Always a Directioner det här är min fanfic, hoppas ni gillar den!

RSS 2.0