Wherever you will go-Del 5






Tidigare:

Jag tog upp min mobil och skrev ett sms till Joanna. 'Wow! One Direction are amazayn! ;) xoxo'.
Det dröjde inte länge innan jag fick svar från henne: ' It seems like, you've got the One Direction Infection ;) xoxo'

Två timmar senare låg jag i min säng. Mamma knackade på dörren och kom in.
"Godnatt gumman, sov gott"
"Godnatt mamma"
Mamma stängde igen dörren efter sig. Jag låg stilla i det kolsvarta rummet. Jag hörde teven ute i vardagsrummet. Jag stängde ögonen och somnade fort.



"Has he called?" undrade Joanna när jag öppnade dörren åt henne.
"Hi to you to"
"Hi" sa hon och gick in i lägenheten. "So?has he called you yet?"
"No, he have not, but he's probably busy"
"Celebrities are always ignorant of us 'little people'" sa Joanna argt.
"Oh come on, it's only been two week since I met him, he's probably around promoting, you know"
"Oh, okay"

Vi gick upp på mitt rum och Joanna öppnade sin väska.
"Now, since you've got One Direction Infection, you clearly need som posters" sa hon och tog fram en bunte tidningar. "So I brought some of my magazines!"
"Wow, that's great! Thank you, But were am I going to put them?" undrade jag.
"On your walls of course!"
"But, I don't want to ruin my wallpaper" sa jag. "Maybe I could put them on my closet door?"
"Yeah, that's a great idea!" sa Joanna och hoppade upp av glädje.

Efter några timmar satt vi på min säng och beskådade min garderob. Dörrarna som var av trä gav en intrycket av att vara en tidningsartikel.
"This was so much fun!" sa Joanna. "But I got to go home now"
"Okay" sa jag och vi gick ner till hallen. "Se ya tomorrow!"
"Yeah!"



Bussdörren öppnade och jag klev på. Jag gick och satte mig bredvid Joanna.
"Godmorning" sa hon och log mot mig.
"Morning to you to" sa jag.
"Has he called?" frågade hon.
"No, he hasn't" sa jag. "But like I told you yesterday, maybe he's busy with the promoting and everything."

Skoldagen flöt på bra och när den var slut drog jag och Joanna in till stan.
Vi satt på hennes mosters bageri på Oxford Street.
"I'm just going to the ladies room" sa Joanna och reste sig från bordet.
"Okay then"
Jag tittade ut genom fönstret. Utanför sprang folk förbi, precis som vanligt. Dörrklockan klingade och en grupp affärsmän klev in. De alla bar kostym och hade svarta portföljer. De såg sig förbryllat omkring, förmodligen letade dom efter en plats att sitta på. Men eftersom det lilla fiket var nästan helt fullt så vände dom igen och försvann ut ur dörren. Bakom dom stod en kille, som jag tyckte var en aningen bekant, jag tittade åt hans håll och han vänder sig mot mig. Jag tittar ut genom fönstret igen för att inte möta hans blick. Plötsligt knackar någon mig på axeln. Jag vänder mig om och där är...... Louis!


Fortsättning kommer imorgon :D
Kommentera och kom med idéer ^^

Vill också passa på att gratulera One Direction till vinsten av deras Brit! är så otroligt nöjd/glad!!! :D



Kommentarer
Johanna

Wow, superbra! JAG VISSTE ATT DE SKULLE VINNA! RÖSTADE SÅ MÅNGA GÅNGER!

Skriv mer och längre.... :D

xoxo

2012-02-21 @ 22:22:44
URL: http://ggottabeyou.blogg.se/
sandra

Mera :D

Haha, du skulle bara veta vilken panik jag fick när länken jag kolla på sluta funka. Men sen hitta jag en precis när de börjat säga dom nominerade i deras kategori!!

Så jävla bra dom är!!! :'D

2012-02-22 @ 00:36:04
victoria

Meer ! :D

2012-02-22 @ 06:03:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ffupallnightt

Once a Directioner, Always a Directioner det här är min fanfic, hoppas ni gillar den!

RSS 2.0