Wherever you will go-Del 2








Tidigare:
"Oh it's so nice to see you again!" sa Louis och log, han reste sig för att krama mig men säkerhetsvakterna bad honom att sätta sig igen.
"Nice to see you to!" sa jag glatt.
"Look, I can't talk right now, but we get a break soon, so can you wait by that bench over there and the I'll join you for a chat?" sa han coh pekade bort mot en tom bänk.
"Yeah sure!" sa jag.
Jag tog min signerade skiva och gick till Joanna.
"Oh my God Emelie!" skrek hon när vi gick mot bänken. "He remembered you!"
"Yeah he did" sa jag och log.

"Hello again!" sa Louis och gick mot mig med öppna armar.
"Hi to you too!" sa jag och kramade om honom. "This is my friend Joanna"
"Hello" sa Joanna och började fnittra.
"Hi there" sa Louis och log. "Wow! It must have been like three years since we last saw each other!"
"Yeah, it was at my 'goodbye' party, if I remember it correctly" sa jag.
"Oh yeah" sa han med en fundersam min. "I almost forgot that!"
"That was so much fun! I remember that you cried when I said goodbye to everyone" sa jag och skrattade.
"Haha I kind of let that memory fade away" sa han och började rodna.
"So what have you been up to? except becoming a superstar!" sa jag och skrattade.
"Well, except becoming a superstar I haven't done anything really, I've been really busy" sa han och skrattade.
"I can imagine that" sa jag.
"Well, what about you?"
"Nothing special, just been going to school every day and stuff" svarade jag.
"LOUIS! YOU HAVE TO GET BACK HERE!" skrek Liam.
"I'M COMING!" svarade Louis. "Well school is important"
"Haha yes, but aren't you going to go there?" undrade jag och nickade bort mot det avlånga bordet.
"Nah, they'll come and get me if they really need me" sa han och skrattade.
Jag började skratta. Det var jätte kul att träffa Louis igen, även om det var tre år sen vi sågs sist så var han ändå sitt gamla jag. Fast han hade ju vuxit och blivit äldre. Fast det märktes verkligen inte.
"Louis, you have to come! the signing is starting now!" sa Harry som kom springandes mot oss.
"Okay, I'll come, but first, Harry this is my old friend Emelie from Doncaster, and Emelie this is my friend Harry from One Direction" sa Harry och log.
"Hi" sa jag och sträckte fram handen.
"Hello" sa Harry och skakade min hand.
En sak som förvånade mig var att han hade de mjukaste händerna jag någonsin skakat.
Samtidigt som vi skakade varandras händer tittade vi varandra i ögonen. Harry framkallade ett leende och jag gjorde detsamma.
"Okay then, well, Emelie, can I maybe get your number so we maybe can meet some day and catch up?" undrade Louis.
"Yeah sure, that would be great!" svarade jag och gav honom mitt nummer.
Okay, thank you, Bye" sa Louis och kramade om mig.
"Bye"
"See you another time" sa Harry och vinkade samtidigt som han och Louis begav sig mot bordet och de andra killarna.
Joanna som hade stått helt förstummad under hela samtalet öppnade munnen och sa:
"Well, that was... Oh my God I can't even describe how fantastic that was!"


Jaha, då var del två uppe! kommentera och berätta vad ni tycker om den! :D
Del 3 kommer nog upp imorgon :D




Kommentarer
Johanna

Helt fantastiskt. Och händerna, ahahahah! xD

Joanna verkar ju lite patetisk! Haha!

xoxo

2012-02-19 @ 22:13:26
URL: http://ggottabeyou.blogg.se/
Mariia

awesome !



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ffupallnightt

Once a Directioner, Always a Directioner det här är min fanfic, hoppas ni gillar den!

RSS 2.0