Wherever you will go-Del 16







Tidigare:
Plötsligt hörs ett skrik genom porlet av regnet. Det var mitt namn som skreks. Jag vände mig om och såg Emelie komma springandes mot mig. Hon ökade farten ju närmre hon kom mig och hoppade upp och lindade sina ben om min kropp. Hon tittade in i mina ögon och gav mig en puss. Pussen övergick i en passionerad kyss. Regnet öste ner över oss.



"Please don't tell Louis about this, let me talk to him first? Okay" sa Emelie när vi var tillbaka i hennes lägenhet.
"Yeah, sure" sa jag. "What's going on between you two?"
"What?!" sa Emelie.
"You two seem to have something going on" sa jag.
"Nothing, is going on between me and Louis" sa Emelie bestämt. "That would be.. Wierd."
Hon tittade ner i golvet när hon gick in på toaletten för att hämta handduk.
Men vad var det som var fel då? För någonting var det, det visse jag. Tillochmed Emelie gav mig sånna vibbar. Skulle jag fråga henne, eller skulle hon vara som Louis, hålla det inom sig.

"I think I sould go now" sa jag. "We're going to work tomorrow."
"Oh, okay, where?" undrade Emelie.
"I've actually forgotten, I think we were going to America, but I'm not sure" sa jag.
"Okay, well, can you text me when you know for sure?" sa Emelie.
"Sure babe" sa jag, jag höll om henne.
Våra läppar möttes och jag fick fjärilar i magen. Hon var min nu, jag ville inte åka iväg.
"I love you" sa hon och log.
"I love you too" sa jag. "I'll call you!"


Jag hade haft rätt, vi skulle till USA. Dagarna där var stressiga, men jag saknade Emelie. Jag saknade hennes skratt, hennes ögon, hennes röst, hennes allt.

En dag satt Niall och skypade med Joanna.
"Can't you two lovebirds talk about anything else than how much you miss eachother?" sa Zayn.
"Maybe we can't" sa Niall.
"Oh, hi you guys, didn't see you there!" sa Joanna och vinkade åt oss.
Vi bestämde oss för att retas lite med dom så vi satte oss med Niall i soffan.
"So how are you Joanna?" sa Liam.
"Yeah, what have you been up to?" sa jag.
"Anything new in school?" sa Zayn.
"Have you showered latley?" skämtade Louis.
"Haha! that's not funny Louis!" sa Niall. "Can you guys go back to what you were doing?"
"No! We want to talk to Joanna, she happens to be a really nice girl! Did you know?!" retades Louis.
"Yeah!" sa Niall.
Joanna satt och skrattade på andra sidan skärmen
"How's everyone back home?" undrade Zayn.
"They're great! In fact I have Emelies account here, if you guys want to talk to her?"
"That would be great!" sa Louis.
Louis fick Emelies 'adress' och han ringde upp henne på sin dator.

"Louis, is that really you?" sa Emelie.
"Yeah, well it's me and the boys, except for Niall because he's busy chatting with Joanna" sa Louis och nickade back mot Niall.
"Oh Hi!" sa Emelie och log. "How is it in America?"
"It's great, the weather is lovely and the people are so nice!" sa Zayn.
"That's great!" sa Emelie.
Vi snackade med henne i nästan en timme.
"Look you guys, I've had a great time chatting to you all, but could I get to talk to Harry alone for a bit?"
"Yeah sure!" killarna gick och satte sig i soffan för att titta på tv med Niall.
Jag tog med mig datorn och gick till mitt sovrum.
"What do you wanna talk about?" undrade jag.
"I just want to say that I really miss you!"
"Oh babe, I miss you too."
Det var skönt att få prata med henne, hennes röst gjorde mig lycklig.
"Honey, could I talk to Louis for a bit? I just need to ask him something very quickly" sa Emelie.
"Yeah sure, hang on a sec!" sa jag och ställde mig i dörrkarmen."LOUIS!!"
"What's up?" sa Louis när han kom springandes.
"Emelie wants to talk to you!" sa ja och gjorde dom andra killarna sällskap i soffan.

Louis kom tillbaka med en smått ledsen min. Den där minen som han brukade ha vissa dagar när vi var hemma i London. Och det var nog inte lönt att försöka fråga honom vad dsom var fel. Så jag lät det vara.

Två dagar därefter begav vi oss hem till Storbrittanien och London igen.
På flygplatsen i London var det kaos. Det var fans överrallt. Dom skrek och drog i våra kläder, detta var nog den enda nackdelen med vårt jobb, man blev jagad vart man än var. Fast ibland var det ganska roligt.
Vakter ledde oss till en polisbil som körde oss hem.


En halv vecka senare åkte jag hem till Emelie.
"Are you sure you want to do this?" frågade jag henne.
Vi var i hennes sovrum, hon vände sig mot mig och lät sina armar omfamna min hals. Jag förde en bit av hennes hår bakom hennes öra och hon log. Hon var så vacker. Solen som lös in genom fönstret fick hennes ögon att glittra. Hon var som en ängel.
"Absolutely" sa hon och gav mig en puss på munnen.

Jag besvarade pussen med en kyss. Vi flyttade oss långsamt mot sängen. Hon puttade ner mig och jag landade på rygg. Hon började klättra över mig och fortsatte att kyssas. Jag rör mina händer mot hennes hår... Jag kittlar henne på armarna och ett fnitter bryter ut. Hon sätter sig upp och börjar kittla mig.
"Oh, your dead!" skämtade jag och kittlade tillbaka.


Emelie tog min hand och vi gick in i min och Louis' lägenhet. Resten av killarna satt och spelade FIFA.
"Guess who's back!" sa jag.
Det dröjde ett tag innan jag fick någon reaktion. Men efter ungefär två minuter vände de sig om och Louis sa.
"Is it Kevin?!" han lät hoppfull.
"You wish" sa jag.
"I actually do!" sa Louis.
"Okay, let's stop with the jokes Louis and show us who it is!" sa Liam.
"Okay" sa jag och drog fram Emelie från hallen.
Killarna sken upp och hoppade upp ur soffan.
"What are you doing here?" undrade Niall.
"Well, me and Harry have something to tell you guys" sa Emelie, hon viftade på våra sammanknutna händer och tittade på killarna med en menande blick.
"Really?!" utbrast Liam.
Jag nickade.
"That's great!" utbrast Zayn.
"Yeah!" sa Louis, han kollade in i Emelies ögon, det såg ut som att dom konverserade på något sätt.

Del 16 var det här! :D
Som ni kanske ser så har jag börjat med lite bilder i början på delarna ^^
Nästa del kommer nog upp senare ikväll :D
kommentera vad ni tycker om den! :D




Kommentarer
Johanna

Skynda dig att skriva mer! Det var helt fantastiskt! Man kanske skulle skaffa Skype?! xD

xoxo

2012-02-25 @ 17:11:52
URL: http://ggottabeyou.blogg.se/
Sophie :D

meeeer :D

2012-02-25 @ 17:16:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ffupallnightt

Once a Directioner, Always a Directioner det här är min fanfic, hoppas ni gillar den!

RSS 2.0