Wherever you will go-Del 14








Tidigare:
När jag duschat klart hörde jag Emelie och Louis diskutera ute i köket.
"No Louis, I don't want you to do it!" sa Emelie argt.
"But you don't make my descisions, I want to do this!"
"I'm not going to let you do it! End of discussion!" sa Emelie och gick ut ur lägenheten.


"What was that all about?" sa jag.
"Oh, nothing" sa Louis. "I'm gonna go out for a while."
Han gick ut i hallen och smällde igen dörren efter sig. Louis hade betett sig väldigt konstigt den senaste tiden.

Jag hade aldrig sett Louis så här, visst var han sig själv när han var med dom andra killarna, men när han var ensam och trodde att ingen såg honom var han som förbytt. Ibland på kvällarna kunde jag höra han snyfta inne på sitt rum.Jag ville gärna fråga honom vad som var fel, men på något sätt fick jag känslan av att han inte ville berätta.

Det var också konstigt att han försvann vissa dagar utan att berätta, och sen när han kom tillbaka och man frågade var han hade varit gav han en oförstålig förklaring. Ibland fick man inget svar alls.

Dom andra killarna märkte också att något var fel. Liam hade försökt att prata med honom om det men Louis hade bytt ämne varje gång det kom på tal. Det var verkligen inte likt Louis att vara såhär hemlighetsfull. Han brukade alltid berätta hur han kände. Jag hade tillochmed fått ett mail från en av hans systrar där hon undrade om jag visste vad som var fel. Det var tydligen inte bara oss han döljde något för.
Jag och killarna pratade ofta om vi skulle prata med honom om det, visa att vi var oroliga och att vi brydde oss.




Jag ställde mig i köket och tittade ut genom fönstret. Där såg jag Louis springa efter Emelie, han kom ikapp henne. Han tog tag i hennes arm och hon vände sig om. Det såg ut som hon grät. Han torkade hennes tårar. De utbytte några ord och de båda brast ut i gråt. De kramade om varandra, det verkade som att dom ville dölja att de gjorde det.

Det här blev ett litet inlägg, det får vara en mellandel ^^
Jag tror jag börjar skriva nästa del redan nu :D
Och jag lovar att det kommer bli en längre del :D
Kommentera och tipsa era vänner ^^


Kommentarer
Emmaa :)

meraa!

2012-02-24 @ 21:05:17
Paloma

MER NUUUUU! :D

2012-02-24 @ 21:32:56
URL: http://piixies.wordpress.com
Johanna

Du tar DÖD på mig! Vad är det.....? Gaarhh!

xoxo

2012-02-24 @ 22:44:42
URL: http://ggottabeyou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ffupallnightt

Once a Directioner, Always a Directioner det här är min fanfic, hoppas ni gillar den!

RSS 2.0